Naar de nieuwe Homepage!...
Naar Home...
jouwNavigon

Welkom op ons forum!

Kijk voor je iets post altijd eerst even goed in welk forum je dat het beste kan doen. En bovenal: behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Dan blijft het hier wel zo plezierig...
Registreer gratis  |   Inloggen
Je bent niet ingelogd...

Reageer op dit topicNieuw topic beginnen
» van 1410 22 europe naar 40 europe?
muntdropje
plaatsen 23-07-2010, 16:43
Bericht #1

...

Groep: Leden
Sinds: 23-07-10
Gebruikersnummer: 40.266

Dachten we de beste koop van de consumentenbond aan te kopen.. (1410 europe 40) gaan alle linken van deze site naar europe 22. Maar dat hadden wij dus niet door. We hadden alle info al op de Consumentenbond bekeken, dus aangekocht. Helaas geen tsjechie op deze maps.
Wel een leuke code voor aankoop voor 24 maanden voor europa-mappen voor 19,90, maar dat werkt niet als ik de mappen van europa 40 wil aanschaffen.
Wat nu.. terugsturen maar? Ik vond de wandelaarsoptie wel leuk op dit model. Maar ik kan het ding tijdens de vakantie niet gebruiken en 99 euro voor het aanschaffen voor een map die ik maar 3 weken hoef te gebruiken vindt ik veel te veel.
Is er een andere manier om toch aan deze maps te komen? Want de 1410 40 europe is een even duur model, maar dus met uitgebreidere maps, maar niet meer leverbaar..

Ik dacht, ik stuur een mailtje naar Navigon, maar dat gaat alleen maar naar in engels, trouwens alle FAQ is in het engels, dus dat valt ook weer tegen.

Wie heeft wat tips voor mij?

Naar boven...

+Bijdrage citeren
Tankliner
plaatsen 23-07-2010, 21:37
Bericht #2

200+ poster

Groep: VIP leden
Sinds: 28-05-10
Van: Groningen
Gebruikersnummer: 39.978

QUOTE(muntdropje @ 23-07-2010, 17:43) Naar orgineel
Wie heeft wat tips voor mij?

Terug brengen naar de winkel en geld terug eisen.
Daarna een 2310 kopen.
Hier op KIESKEURIG kun je uitkeizen waar je hem wilt kopen.
Heb je gelijk TMC erbij,en is maar en fractie duurder.
Toestel is van een oudere generatie,maar met voucher code geldig voor 2 jaar kaartupdates.
Zoalng het tosstel niet is geregistreerd heb je ook "laatste map garantie".
Toestel is kwalitatief stukken beter.
Ook is het toestel uitbreidbaar met TMC Pro,een aanrader op routes naar o.a Tsjechie.

--------------------
NAVIGON,your way on the road.
Navigon 8110--> 8310-Europa+TMC Pro,kaart Q3-2010
Navigon navcore versie 7.4.3
Navigon 2310-Europa
Medion S2310

Alle handelingen die voorvloeien uit adviezen van hier,doet de uitvoerende op eigen risico.

Voordat U begint te "klooien" aan uw device,maak gaarne een backup.
Is wel zo wijs,en bespaard U en ons een hoop narigheid op dit forum
.
Naar boven...

+Bijdrage citeren
muntdropje
plaatsen 27-07-2010, 22:22
Bericht #3

...

Groep: Leden
Sinds: 23-07-10
Gebruikersnummer: 40.266

nou, ik heb m al uitgepakt en geïnstalleerd en gebruikt. Ik ben verder erg tevreden, dus het gaat me alleen over die map.

Naar boven...

+Bijdrage citeren

Reageer op dit topicNieuw topic beginnen
In totaal bekijken op dit moment 1 bezoekers dit topic. Daaronder 1 gast(en) en 0 anonieme leden.
De hier nu actieve leden zijn:

Print-versie Het is nu: 6-09, 08:44

Het eigendom van de intellectuele rechten op de site en zijn inhoud, alle rechten over de inhoud, vormgeving en (technische) architectuur van deze site, en met name - maar niet uitsluitend - over de teksten, foto's, illustraties en logo's, zijn uitdrukkelijk voorbehouden.

© 2010 jouwMedia bv