Naar de nieuwe Homepage!...
Naar Home...
jouwNavigon

Welkom op ons forum!

Kijk voor je iets post altijd eerst even goed in welk forum je dat het beste kan doen. En bovenal: behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Dan blijft het hier wel zo plezierig...
Registreer gratis  |   Inloggen
Je bent niet ingelogd...

Reageer op dit topicNieuw topic beginnen
» Aankoop 8450 live
DenG
plaatsen 21-07-2010, 17:35
Bericht #1

10+ poster

Groep: Leden
Sinds: 27-07-09
Van: Hasselt Belgie
Gebruikersnummer: 38.511

Hoi hoi allemaal...

Ben van plan een 8450 live te kopen, nu is mijn vraag....is dit toestel nu het al een tijdje beschikbaar is te vertrouwen en zijn de foutjes er allemaal uit. Weet eigenlijk niet na wat ik gelezen heb allemaal over dit toestel of het zijn geld wel waard is. Ben nog steeds onder de indruk van dag 1 dat het op de markt is dat mijn verlangen ernaar nog steeds aanwezig is. Kunnen een paar bezitters van dit toestel mij overtuigen dat ik deze zeker kan kopen.

Mvg.

DenG

--------------------
Navigon 8310
kaart q3 - 2009
Naar boven...

+Bijdrage citeren

Reageer op dit topicNieuw topic beginnen
In totaal bekijken op dit moment 1 bezoekers dit topic. Daaronder 1 gast(en) en 0 anonieme leden.
De hier nu actieve leden zijn:

Print-versie Het is nu: 5-09, 05:02

Het eigendom van de intellectuele rechten op de site en zijn inhoud, alle rechten over de inhoud, vormgeving en (technische) architectuur van deze site, en met name - maar niet uitsluitend - over de teksten, foto's, illustraties en logo's, zijn uitdrukkelijk voorbehouden.

© 2010 jouwMedia bv