Naar de nieuwe Homepage!...
Naar Home...
jouwNavigon

Welkom op ons forum!

Kijk voor je iets post altijd eerst even goed in welk forum je dat het beste kan doen. En bovenal: behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Dan blijft het hier wel zo plezierig...
Registreer gratis  |   Inloggen
Je bent niet ingelogd...

3 pagina's V  < 1 2 3  
Reageer op dit topicNieuw topic beginnen
» Hoe lang duurt het voor TMC wordt ontvangen?
Tankliner
plaatsen 30-08-2010, 18:15
Bericht #41

200+ poster

Groep: VIP leden
Sinds: 28-05-10
Van: Groningen
Gebruikersnummer: 39.978

QUOTE(Hensepens @ 30-08-2010, 18:21) Naar orgineel
Moest opeens aan een eerderd post begin juli denken.

Schijnbaar zijn er ook ander merken die TMC signalen soms moeilijk ontvangen. wink.gif

Als ik het zo bekijk,zit het je wel hoog.
Wordt het niet eens tijd voor een echt "merk"?
Iets minder een grijze muis?
Iets waar je je mee kunt onderschijden?
Kun je ook eens echt meepraten met de Navigons,uit eigen ervaring dan wel te verstaan.
Want, resultaten uit het verleden geven geen garantie voor .........

--------------------
NAVIGON,your way on the road.
Navigon 8110--> 8310-Europa+TMC Pro,kaart Q3-2010
Navigon navcore versie 7.4.3
Navigon 2310-Europa
Medion S2310

Alle handelingen die voorvloeien uit adviezen van hier,doet de uitvoerende op eigen risico.

Voordat U begint te "klooien" aan uw device,maak gaarne een backup.
Is wel zo wijs,en bespaard U en ons een hoop narigheid op dit forum
.
Naar boven...

+Bijdrage citeren
Hensepens
plaatsen 30-08-2010, 22:34
Bericht #42

10+ poster

Groep: Leden
Sinds: 16-08-09
Gebruikersnummer: 38.768

Kun je ook eens echt meepraten met de Navigons,uit eigen ervaring dan wel te verstaan.

En om je eigen worden te gebruiken. Rijd je met een TOMTOM G0730 TMC? Nee. Dan kun je geen oordeel vellen over MIJN beleving van Tomtom.

Iets waar je je mee kunt onderscheiden?

Op het moment dat er een stem beschikbaar is die niet zo Duits klinkt (opmerkingen die op dit forum gemaakt worden) misschien wel.

Tankliner.

Ik moet je nageven. Het idee dat je er van overtuigd bent dat je zeker weet dat ik Navigon niets vindt en TomTom het allerbest. Wauw.... maar helaas.

Ten aanzien van Navigon respecteer ik je kennis die je hierover hebt en die deelt op dit forum. Ten aanzien van hoe jij denkt dat ik over Tomtom en Navigon denk sla je de plank geheel mis. Je weet veel, maar je bent niet alwetend. Zeker niet hoe ik denk.

Ik vraag je daarom om van mij aan te nemen dat ik Navigon best hoog aan sla. Ondanks het feit dat ik zelf een TT heb. Dat betekent niet dat ik bij de "buren" kan kijken hoe het daar gaat. En wellicht er van kan leren. De nieuwe modellen zien er goed uit van Navigon. Maar ik heb net een kleine 2 jaar deze Tomtom dus vervanging is voor mij nog geen optie. Er zat redenen geweest waarom ik eerder heb gekozen voor TT. Heeft ook te maken met de kaart van Teleatlas die voor mij een aantal details heeft die Navteq niet heeft. Ook dat telt mee in de keuze tussen Navigon en TomTom

En ja, die laatste opmerking was met een knipoog. Het leven is niet altijd zo serieus. Maar gezien jouw eerdere opmerkingen over het TMC van TT kon ik het inderdaad even niet laten.

Dit bericht is bewerkt door Hensepens, 30-08-2010, 22:35
Naar boven...

+Bijdrage citeren
Tankliner
plaatsen 3-09-2010, 20:37
Bericht #43

200+ poster

Groep: VIP leden
Sinds: 28-05-10
Van: Groningen
Gebruikersnummer: 39.978

QUOTE(Hensepens @ 30-08-2010, 23:34) Naar orgineel
Ten aanzien van Navigon respecteer ik je kennis die je hierover hebt en die deelt op dit forum. Ten aanzien van hoe jij denkt dat ik over Tomtom en Navigon denk sla je de plank geheel mis. Je weet veel, maar je bent niet alwetend.

Ik blijf bij mijn mening.

Als je nooit "Jan in de zak"hebt gegeten,dan weet je nooit hoe het smaakt.
Zo is het ook met navigatie.

Ik heb een TomTom met TMC.
Ik heb 2 Navigons met TMC.
Ik heb nu een Medion erbij ,met TMC.
En alle 3 ontvangen ze Traffic Mesaage berichten.
Superieur boven TomTom zijn,de Navigon en de Medion.

Wat je denkt of verwacht is niet relevant.
Je kan alleen een oordeel vellen,als je daadwerkelijk kunt vergelijken.
En die mogelijkheid heb ik gewoon.

No further reactions.

--------------------
NAVIGON,your way on the road.
Navigon 8110--> 8310-Europa+TMC Pro,kaart Q3-2010
Navigon navcore versie 7.4.3
Navigon 2310-Europa
Medion S2310

Alle handelingen die voorvloeien uit adviezen van hier,doet de uitvoerende op eigen risico.

Voordat U begint te "klooien" aan uw device,maak gaarne een backup.
Is wel zo wijs,en bespaard U en ons een hoop narigheid op dit forum
.
Naar boven...

+Bijdrage citeren

3 pagina's V  < 1 2 3
Reageer op dit topicNieuw topic beginnen
In totaal bekijken op dit moment 1 bezoekers dit topic. Daaronder 1 gast(en) en 0 anonieme leden.
De hier nu actieve leden zijn:

Print-versie Het is nu: 6-09, 08:30

Het eigendom van de intellectuele rechten op de site en zijn inhoud, alle rechten over de inhoud, vormgeving en (technische) architectuur van deze site, en met name - maar niet uitsluitend - over de teksten, foto's, illustraties en logo's, zijn uitdrukkelijk voorbehouden.

© 2010 jouwMedia bv